fredag 8 augusti 2014

Nu är vi i gång

Som Danne skrev häromdan så är säsongen äntligen i gång fan vad det är roligt så här kommer det lite mera bilder från första dagarna
Danne får sitta bak med hundarna går fan inte å ha han i framsäte han är inte rumsren den fan

Nu har han lugnat ner sig lite

Jag o jaffa med en mink som kom lite för nära men en död mink är en bra mink

Man behöver inte sluta jaga bara för att man ska vara på stranden med frun 


Danne ruskar inte tupp han smeker måsen  
Två sten tuffa apportörer

Hund o husse mys det är viktiga saker det

Jamen vad fan syns jag inte finns jag inte 
Jag har lärt mig av attack dykarna att bästa sättet att närma sig fienden är att närma sig dom under vattnet för att dyka upp o oskadlig göra dom i detta fall en mås, självklart har jag med mig en apportör som kan springa upp på land o hämta måsen och leverera den till mig ute i vattnet,börjar lära mig det här med fågel jakt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar