fredag 23 oktober 2015

Det händer mycke nu det ska jagas älg hare fågel o tränas hundar plus allt annat som hör vardagen till.För några veckor sedan kom Nisse en kullbroder till Ingelas Signe på besök o vi skulle vara här ett par dagar då matte skulle bort sedan jag provat att träna lite med nisse några gånger blev det bestämt att jag skulle fortsätta träna nisse lite längre då det fungerade bra mellan mig o nisse men oj så det kan gå jag råkade vist köpa Nisse  så nu har jag en unghund att träna  det ska bli spännande att se hur det går.

Jaffa som hämtat en mink som jag sköt på harjakten
Bettan hon tar ingen hänsyn till att det ligger någon annan där hon vill ligga
Jaffa o Nisse på skogspromenad 

efter en dag i älgskogen

Nisses första sjöfågel jakt duktig kille, han fick även in två vättar men det hör till utbildningen

Jaffa fick hämta en grävling som Ingela sköt,Duktiga flickor båda två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar