onsdag 6 november 2013

Helgen som var jagades det en del precis som så många helger förut, Lördag skulle det jagas älg var det sagt men det blev inställt och på söndag skulle Ingela ut med Tello på harjakt,så jag och  Danne for ut o jagade sjöfågel vi måste skaffa mat så vi klarar oss i vinter ett jävla slit göra men vad gör vi inte för att hålla familjerna vid liv.

kolla vi orkar inte hålla oss på benen efter allt slit med att skaffa mat 18 st knipor sköt vi det var mer än vi sköt på hela hösten i fjol. Dannes glasfiber knipor funkar hur bra som helst
Söndag var jag och jagade älg men det blev inget skjutet trotts 5st älg obbsar men vad fan vi tar nya tag nästa helg ,

onsdag kväll kom räv nr 10 en tik  så nu har jag passerat 3000 poäng i jakt journalens rovdjurs tävling

Eftersom nr 10 var skabbig så blev det en brasa så här på kvälls kvisten, det känns som om jag kan slå fjol årets slut resultat saknas bara 7 så har jag nytt personbästa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar